استفاده از عکس و فیلم ۳۶۰ درجه برای بازاریابی آنلاین

عکس‌های 360 درجه

عکس های ۳۶۰ درجه چیز جدیدی نیستند. برای چندین سال ، و همچنین در حال حاضر ، عکاسان و ارائه دهندگانی وجود داشته اند و دارند که می توانند با استفاده از فناوری پرهزینه تر و در نتیجه هزینه های بالاتر سرمایه گذاری ، چنین تصاویری را ایجاد کنند.

اما با پیشرفت سریع فن آوری تلفن های هوشمند و همچنین سیستم عامل ها (بالاتر از همه Facebook ) ، ایجاد آنها به طور فزاینده ای ساده تر و مقرون به صرفه تر می شود.فیلم های ۳۶۰ درجه ای ابتدا در ژوئن سال ۲۰۱۶ معرفی شدند و ظرفیت قابلیت ۳۶۰ درجه در فیس بوک دنبال شد. پتانسیل و فناوری پشت پرده این تکنواوژی چشمگیر است: چه کسی حتی ۸ سال پیش فکر می کرد که می توانیم چنین تصاویر ۳۶۰ درجه ای را با هزینه اندک تولید کنیم ؟

با معرفی ارائه گزینه ۳۶۰ درجه در ارسال های فیس بوک ، امکاناتی اضافی برای بازاریابی آنلاین وجود دارد ، هم به دلیل این که واقعاً سرگرم کننده است و هم به دلیل اینکه واضح تر مطالب را منتقل می کند.